210 4628075
ΚΛΕΙΣΤΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ

ΔΕ - ΠΑ : 8.00 - 18.00

ΣΑΒΒΑΤΟ : 8.00 - 15.00

Εθνικής Αντιστάσεως 121 186 48 Δραπετσώνα

Τηλ: 210 46 28 075

Fax: 211 800 33 95

info@kefcar.gr

Τί να προσέξετε στον κλιματισμό του αυτοκινήτου σας για δροσερές βόλτες εν’ όψει του καλοκαιριού!

Το καλοκαίρι πλησιάζει και η θερμοκρασία σιγά σιγά ανεβαίνει, με την χρήση του συστήματος κλιματισμού να είναι όλο και ποιο επιτακτική. Επειδή όμως η σωστή χρήση του κλιματιστικού δεν είναι μια απλή υπόθεση, θα θέλαμε να σας δώσουμε μερικές χρήσιμες συμβουλές για την ορθή και απροβλημάτιστη χρήση του ενόψει του καλοκαιριού.

Τα είδη του κλιματισμού

Στις βασικές εκδόσεις κάποιων μοντέλων, αλλά και σε παλαιότερα αυτοκίνητα, ο κλιματισμός που υπήρχε ήταν απλός και οι ρυθμίσεις του γινόντουσαν με τα γνωστά χειριστήρια του καλοριφέρ. Στη συνέχεια εμφανίστηκε ο αυτόματος κλιματισμός, στον οποίο μπορούμε να ρυθμίσουμε μία επιθυμητή θερμοκρασία και το σύστημα να λειτουργήσει ανάλογα, ώστε να τη διατηρήσει σταθερή. Τα τελευταία χρόνια τα περισσότερα μοντέλα εφοδιάζονται με αυτόματο διζωνικό κλιματισμό (διαφορετική θερμοκρασία για οδηγό-συνοδηγό), ενώ κάποια πολυτελή διαθέτουν και τρίτη ζώνη κλιματισμού για τους πίσω επιβάτες.

Γρήγορη μείωση θερμοκρασίας

Το άνοιγμα των θυρών θα βοηθήσει στην αποβολή της θερμότητας από το εσωτερικό, ώστε να μειωθεί η θερμοκρασία γρηγορότερα από τον κλιματισμό. Το καλοκαίρι η θερμοκρασία στην καμπίνα σταθμευμένου αυτοκινήτου στον ήλιο μπορεί να φθάσει αρκετά υψηλά (πάνω από 60 βαθμούς Κελσίου). Έτσι, για να μειώσουμε σε μικρό χρονικό διάστημα τη θερμοκρασία, θα πρέπει να ανοίξουμε τις αντικριστές πόρτες, μπροστά ή πίσω. Στη συνέχεια να εισέλθουμε και αφού ενεργοποιήσουμε τον κινητήρα και στη συνέχεια τον κλιματισμό στη χαμηλότερη θερμοκρασία και στην υψηλότερη ταχύτητα, να πατήσουμε το μπουτόν για την ανακύκλωση του αέρα. Επίσης, καλό είναι για 1-2 λεπτά να έχουμε ανοιχτά τα παράθυρα, καθώς κινούμαστε με το αυτοκίνητο.

Άσχημη μυρωδιά

Οι μυρωδιές από το σύστημα κλιματισμού μπορεί να οφείλονται και στην δημιουργία βακτηριδίων. Με την πάροδο του χρόνου – ή ακόμα και αν χρησιμοποιείτε σπάνια τον κλιματισμό – ευνοείται η ανάπτυξη βακτηρίων, μικρο – οργανισμών, μούχλας και μύκητες. Τα φαινόμενα αυτά αναπτύσσονται τόσο στους αγωγούς του κλιματισμού όσο και στα φίλτρα και προκαλούν δυσάρεστες οσμές. Ταυτόχρονα, ως στοιχεία μόλυνσης, μπορούν να προκαλέσουν πονοκεφάλους ή ακόμα και προβλήματα στο αναπνευστικό σύστημα του ανθρώπου. Εάν το πρόβλημα αυτό έχει ήδη εμφανιστεί, συνιστάται η χρήση απολυμαντικού (από εξειδικευμένο προσωπικό) και η αντικατάσταση των φίλτρων.

Ταυτόχρονα μπορούμε να προλάβουμε τέτοια φαινόμενα εάν:

Α. Χρησιμοποιούμε τον κλιματισμό και τον χειμώνα (μια φορά τον μήνα οπωσδήποτε). Μπορούμε κάλλιστα να ανεβάσουμε την θερμοκρασία και με τον τρόπο αυτό να πετύχουμε ταχύτερη…
θέρμανση ή και ξεθάμπωμα των τζαμιών. Με την λειτουργία αυτή θα κυκλοφορήσει στο κύκλωμα το ψυκτικό , που αλλιώς παραμένει στάσιμο για πάρα πολύ καιρό και δημιουργεί περιβάλλον ανάπτυξης των βακτηρίων κτλ.

Β. Όταν λειτουργεί ο κλιματισμός έχουμε ανοικτή την ανακύκλωση (να μπαίνει δηλαδή φρέσκος αέρας απ’ έξω). Με τον τρόπο αυτό ανανεώνεται ο αέρας, μειώνεται η υγρασία (τον χειμώνα με κλειστή ανακύκλωση θαμπώνουν τα τζάμια) και συνεπώς στεγνώνουν το φίλτρο και οι αγωγοί.

Γ. Λίγο πριν φθάσουμε στον προορισμό μας κλείνουμε τον κλιματισμό και αφήνουμε να δουλεύει μόνο ο ανεμιστήρας. Με αυτήν την κίνηση βοηθάμε ακόμα πιο πολύ στο στέγνωμα φίλτρων και αγωγών.

Σημαντικό:

Καλό είναι να μην καπνίζουμε καθόλου. Αν όμως αν συμβαίνει κάτι τέτοιο μέσα στο αυτοκίνητο, φροντίστε να κλείσετε το κλιματιστικό, ανοίξτε την ανακύκλωση και βεβαίως τα παράθυρα! Ακόμα καλύτερα; Σταματήστε σε ένα σημείο της διαδρομής και μην καπνίζετε ποτέ μέσα στο αυτοκίνητο!

Φίλτρο καμπίνας

Το φίλτρο παίζει μεγάλο ρόλο στην καθαρή ατμόσφαιρα της καμπίνας. Γι’ αυτό το λόγο θα πρέπει να το αντικαθιστούμε όποτε ορίζει ο κατασκευαστής (ή και νωρίτερα), ιδιαίτερα μετά την περίοδο της άνοιξης. Τα συστήματα κλιματισμού αυτοκινήτου εφοδιάζονται με ειδικά φίλτρα, τα οποία βρίσκονται στο τμήμα της εισαγωγής του αέρα και ως βασικό στόχο έχουν να απαγορεύουν την εισχώρηση γύρης, σκόνης και άλλων ουσιών μέσα στην καμπίνα του οχήματος. Επίσης, στο εμπόριο κάποιες εταιρείες προσφέρουν φίλτρα καμπίνας ενεργού άνθρακα, τα οποία έχουν τη δυνατότητα να προστατεύουν από τις πλέον καταστροφικές ουσίες, όπως επικίνδυνα αέρια (κάδμιο, βανάδιο, μόλυβδο, βενζίνη), καθώς και άσχημες οσμές καυσαερίων. Το κόστος των φίλτρων αυτής της κατηγορίας είναι ελαφρώς αυξημένο σε σχέση με τα απλά, αλλά η λειτουργία τους είναι αρκετά αποτελεσματική, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι τα συνηθισμένα φίλτρα καμπίνας δεν έχουν την απαραίτητη απόδοση στην κατακράτηση των ουσιών. Η αντικατάστασή τους θα πρέπει να γίνεται ανάλογα με το τι ορίζει ο κατασκευαστής, εκτός και αν παρατηρηθούν κάποιες δυσάρεστες οσμές, οπότε μπορεί να γίνει και νωρίτερα. Σε περίπτωση που το φίλτρο δεν αντικατασταθεί την περίοδο που πρέπει, μπορεί να δημιουργηθεί ως αποτέλεσμα το θάμπωμα του παρμπρίζ και των υπόλοιπων κρυστάλλων, δυσφορία και κούραση των επιβατών, λόγω μη φρέσκου αέρα, άσχημη μυρωδιά αλλά και δυσλειτουργία του κλιματιστικού.
Η δυσλειτουργία αυτή οφείλεται στο ότι ο αέρας δυσκολεύεται να περάσει μέσα από το μπλοκαρισμένο από τους ρύπους φίλτρο, με αποτέλεσμα να δυσκολεύεται το σύστημα με τη λειτουργία του, προκαλώντας του κάποια βλάβη, ενώ επίσης θα αυξηθεί παράλληλα και η κατανάλωση του κινητήρα.

Μειωμένη απόδοση

Ο κλιματισμός (ιδιαίτερα σε παλαιότερα αυτοκίνητα) χρειάζεται συντήρηση, όπως και όλα τα υπόλοιπα συστήματα του αυτοκινήτου. Η συντήρηση, εκτός της αλλαγής φίλτρου καμπίνας και του καθαρισμού στο εσωτερικό των αεραγωγών, αφορά και στο ψυκτικό μέσον (φρέον), το οποίο είναι υπεύθυνο για την ψύξη του αέρα.

Αν νιώθετε ότι το κλιματιστικό του αυτοκινήτου σας (απλό ή αυτόματο δεν έχει σημασία) δεν αποδίδει όσο παλαιότερα, μπορεί απλά να χρειάζεται συντήρηση. Το πιθανότερο μάλιστα είναι να χρειάζεται συμπλήρωση με αέριο, καθώς κατά μέσο όρο υπάρχει μια απώλεια σε όλα τα οχήματα της τάξης του 15% σε ετήσια βάση. Αν μάλιστα το κλιματιστικό δεν έχει χρησιμοποιηθεί για μεγάλο διάστημα (π.χ την περίοδο του χειμώνα), τότε «στεγνώνουν» τα λάστιχα που στεγανοποιούν το κύκλωμα, με αποτέλεσμα οι απώλειες σε αέρια να είναι ακόμα μεγαλύτερες.

Χρήση κατά την χειμερινή περίοδο

Χρησιμοποιώντας το κλιματιστικό όλο τον χρόνο, το συντηρείτε καλύτερα.
Εάν χρησιμοποιείτε το κλιματιστικό και τον χειμώνα, το κύκλωμα δέχεται την σωστή λίπανση και παραμένει στεγανό. Το ψυκτικό φροντίζει για αυτό με την κυκλοφορία μέσα στο σύστημα.

Παράξενοι θόρυβοι από το κλιματιστικό

Εάν το κλιματιστικό αρχίσει να παράγει παράξενους θορύβους ή θορύβους που δεν είχατε ακούσει στο παρελθόν, θα ήταν χρήσιμο να επισκεφτείτε κάποιον ειδικό. Μερικοί θόρυβοι μπορεί να είναι τα πρώτα συμπτώματα από δυσλειτουργία του συμπιεστή (κομπρέσορας), που αποτελεί ουσιαστικά την αντλία του συστήματος.

Τρέχει νερό από το αυτοκίνητο με την χρήση του κλιματιστικού;

Εάν δείτε νερό κάτω από το αυτοκίνητο και ειδικά κάτω από τον χώρο τον επιβατών, μην ανησυχείτε! Είναι ένα φαινόμενο που οφείλεται στην συμπύκνωση του αέρα που μέσω της ειδικής εβαπορέτας αποβάλλεται στο περιβάλλον

Συντηρείτε το κλιματιστικό σας ακόμα και αν δεν δείτε προβλήματα

Όπως όλα τα συστήματα του αυτοκινήτου σας έτσι και το κλιματιστικό χρειάζεται την σωστή και τακτική του συντήρηση. Ο κομπρέσορας χρειάζεται λίπανση και τα φίλτρα πρέπει να είναι πάντα καθαρά. Αν τα φίλτρα μπλοκάρουν το πιθανότερο είναι να βρεθείτε χωρίς κλιματισμό όταν τον χρειάζεστε περισσότερο!
Συνήθως το ψυκτικό ενός κλιματιστικού αυτοκινήτου χρειάζεται ολικό «γέμισμα», 4-5 χρόνια μετά από την πρώτη κυκλοφορία και μετά κάθε 2-3 χρόνια.

Η ετήσια συντήρηση του κλιματιστικού θα εντοπίσει τυχόν δυσλειτουργίες του κομπρέσορα και άλλων σημαντικών υπο-συστημάτων.

Πηγή: ecokinisi.gr

Το λάδι στον κινητήρα είναι άκρως απαραίτητο για την εύρυθμη λειτουργία του αφού μειώνει τις τριβές μεταξύ των κινούμενων μερών (π.χ. στα πιστόνια). Χωρίς αυτό το μοτέρ θα εμφανίσει μεγάλες φθορές και τελικά θα κολλήσει.

Τα λάδια δεν είναι ίδια για όλα τα αυτοκίνητα και χωρίζονται στα ορυκτέλαια, στα ημισυνθετικά και στα συνθετικά. Κάθε λιπαντικό έχει ένα δείκτη ιξώδους (π.χ. 10W40) και δείχνει πόσο «παχύρρευστο» ή «λεπτόρρευστο» είναι ένα υγρό. Πάντα πρέπει να τοποθετείται λάδι σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ορίζει ο κατασκευαστή και ο οδηγός δε χρειάζεται να πειραματίζεται.

Τα διαστήματα αλλαγής λαδιών εξαρτώνται από δύο βασικούς παράγοντες: Τον τύπο του λιπαντικού και τις συνθήκες οδήγησης. Για παράδειγμα, όταν ένα αυτοκίνητο οδηγείται συνέχεια στην πόλη ή σε πιεσμένους ρυθμούς, τότε το λάδι θα πρέπει να αντικαθίσταται πιο συχνά. Επίσης, πρέπει να γίνεται έλεγχος της στάθμης του λαδιού τακτικά, καθώς υπάρχει η περίπτωση να χρειάζεται συμπλήρωμα. Ορισμένοι κατασκευαστές δικαιολογούν μέχρι και κατανάλωση 1 λίτρου λαδιού κάθε 1.000 χιλιόμετρα σε πολύ επιβαρυμένες συνθήκες. Γι’αυτό πάντα θα πρέπει να διαβάζετε το εγχειρίδιο χρήσης του αυτοκινήτου, όπου αναγράφονται αναλυτικά οι προδιαγραφές του λαδιού και ο έλεγχος.

Εάν όμως η κατανάλωση λαδιού είναι υπερβολική ή έχετε παρατηρήσει ένα λευκό καπνό να βγαίνει από την εξάτμιση με μια αποπνικτική μυρωδιά, τότε θα πρέπει να αρχίσετε να ανησυχείτε και να πάτε κατευθείαν στο συνεργείο. Οι πιο βασικοί λόγοι που ένας κινητήρας καίει παραπάνω λάδι από το προβλεπόμενο είναι ότι έχουν φθαρεί τα δακτυλίδια ή ελατήρια εμβόλων, ή οι τσιμούχες των βαλβίδων. Εάν αυτά τα βασικά εξαρτήματα έχουν φθαρεί, τότε τα λάδια περνούν στο θάλαμο καύσης και καίγονται μαζί με το καύσιμο. Κάντε ένα οπτικό έλεγχο και στη φλάντζα της κυλινδροκεφαλής. Εάν παρατηρήσετε διαρροή στην ένωση, σημαίνει ότι έχει χαλάσει και ότι μπορεί να πηγαίνει λάδι απευθείας στους κυλίνδρους. Μακροχρόνια το μείγμα του καυσίμου με το λιπαντικό δημιουργούν μια «λάσπη» στο εσωτερικό του κινητήρα, η οποία είναι καταστροφική και καθαρίζεται μόνο εφόσον ανοιχτεί το μοτέρ.

Ποτέ μην αγνοήσετε την κατανάλωση λαδιού πέρα από το φυσιολογικό, γιατί τότε ο κινητήρας θα είναι τραχύς και δεν θα λειτουργεί σωστά, τα μπουζί θα χαλάσουν και δεν θα γίνεται σωστή καύση στον κύλινδρο (μπορεί ακόμα και να ρετάρει ένας κύλινδρος) και τελικά ο κινητήρας θα καταστραφεί και θα χρειαστεί καινούργιος.

Στην περίπτωση που έχετε παρατηρήσει μεγάλη απώλεια λαδιού χωρίς το αυτοκίνητο να κάνει πολλά χιλιόμετρα, τότε από κάπου χάνει λάδι. Η διαρροή λαδιού μπορεί να οφείλεται από φθαρμένη ροδέλα του κάρτερ, από μη σωστή τοποθέτηση της ροδέλας ή του φίλτρου λαδιού ή στη χειρότερη περίπτωση ρωγμή στο κάρτερ. Εάν κάτω από τον κινητήρα παρατηρήσετε «φρέσκα» λάδια, τότε αυτές είναι οι πιθανές αιτίες.

Πηγή

Η αξιοπιστία ενός αυτοκινήτου, όπως έχουμε αναφέρει και άλλες φορές, εξαρτάται από πολλούς επιμέρους παράγοντες, οι οποίοι έχουν να κάνουν τόσο με την κατασκευή του, όσο και με τη χρήση και συντήρησή του. Ακόμα και το πιο καλοφτιαγμένο αυτοκίνητο, όταν δεν συντηρείται σωστά, σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή και οδηγείται άτσαλα, τότε είναι πολύ πιθανό να αρχίζει να εμφανίζει προβλήματα, με ότι αυτά συνεπάγονται.

Μεγάλες εταιρείες κάνουν συχνά έρευνες αξιοπιστίας και ανακοινώνουν τα αποτελέσματά τους, όπως είναι και η Βρετανική Reability Index, της οποίας τα δεδομένα ενημερώνονται συνεχώς μέσω της εταιρείας επέκτασης εγγύησης Warranty Direct (πάνω από 50.000 δεδομένα). Ο δείκτης αξιοπιστίας υπολογίζεται από τον συνδυασμό του αριθμού βλαβών του αυτοκινήτου, του κόστους επισκευής, του μέσου χρόνου που μένει σε ακινησία λόγω επισκευών, της ηλικίας του οχήματος και των διανυθέντων χιλιομέτρων.

Σύμφωνα με την έρευνα, όσο μικρότερος είναι ο δείκτης Reability Index, τόσο πιο αξιόπιστο είναι το αυτοκίνητο. Επίσης, για κάθε μοντέλο αναφέρεται και ο μέσος όρος του κόστους επισκευών σε στερλίνες Μ. Βρετανίας. Σίγουρα οι κλιματολογικές συνθήκες και οι δρόμοι διαφέρουν σημαντικά από των ελληνικών, ωστόσο δεν παύει να είναι ένα αξιόπιστο δείγμα, από μια χώρα που το 2018 ήταν δεύτερη στην Ευρώπη σε ταξινομήσεις καινούργιων αυτοκινήτων. Δείτε παρακάτω τα 100 λιγότερο ζημιάρικα αυτοκίνητα που βρίσκονται στους δρόμους του Ηνωμένου Βασιλείου τους τελευταίους 12 μήνες.

Πηγή: autogreeknews.gr

Το στροφόμετρο στα περισσότερα αυτοκίνητα πλέον είναι εκεί για να μας δείχνει τον ρυθμό περιστροφής του στροφάλου του κινητήρα ανά λεπτό (σ.α.λ. – στροφές ανά λεπτό/r.p.m – revs per minute). Σε αυτό όμως υπάρχει και μία κόκκινη περιοχή αλλά και ένα ανώτατο όριο περιστροφής, στο οποίο επεμβαίνει ο κόφτης για να μην περάσει ποτέ η βελόνα από αυτό.

Ο κόφτης ή αλλιώς περιοριστής στροφών κινητήρα, όπως έχουμε συνηθίσει να τον αποκαλούμε, βρίσκεται σε όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα και είναι εκεί για να μας προστατέψει από κάποιο λάθος ή κάποια υπερβολή. Πως λειτουργεί όμως και τι ακριβώς κάνει;

Ο κόφτης στροφών λοιπόν, υπάρχει σε όλα τα νέα αυτοκίνητα καθώς προστατεύει τον κινητήρα από το να περάσει το όριο του μέγιστου ρυθμού περιστροφής του, το οποίο αναλόγως κατασκευής ποικίλει. Μπορεί να είναι στις 6.000 σ.α.λ. μπορεί όμως και στις 9.000 σ.α.λ. (στις πιο σπορ και ειδικές κατασκευές). Αυτό είναι κάτι που μας το δείχνει η σήμανση στο στροφόμετρο.

Αυτό σημαίνει πως ο κατασκευαστής έχει θέσει ένα όριο, το οποίο ο κινητήρας του δεν μπορεί να ξεπεράσει, καθώς αν γίνει αυτό τότε θα προκληθεί βλάβη στο μοτέρ. Το τελευταίο έχει κατασκευαστεί με τρόπο τέτοιο ώστε να λειτουργεί μέχρι ένα συγκεκριμένο ρυθμό περιστροφής του στρόφαλου ανά λεπτό. Αυτή είναι και η ένδειξη του στοφόμετρου. Ο κόφτης είναι τοποθετημένος ώστε να επεμβαίνει για να μην ξεπεραστεί το όριο αυτό.

Φυσικά, αυτό δεν πρέπει να το μπερδεύουμε με την κόκκινη περιοχή στο στροφόμετρο, η οποία είναι εκεί για να μας θυμίζει πως είναι καλό να μην περνάμε πολύ ώρα με τη βελόνα σε αυτό το σημείο, καθώς σημαίνει πως το μοτέρ δεν νιώθει… άνετα. Στο τέλος της κόκκινης περιοχής όμως είναι το σημείο που επεμβαίνει ο κόφτης.

Πως το κάνει αυτό; Κόβοντας την παροχή καυσίμου (κάποιοι, λιγότεροι όμως, κόβουν το σπινθήρισμα στα μπουζί), ακόμη και αν το πεντάλ του γκαζιού παραμένει πατημένο. Υπάρχουν δύο είδη επέμβασης του κόφτη όμως. Ο ένας είναι αυτός που διατηρεί τις σ.α.λ. του μοτέρ στο σημείο που επεμβαίνει και ο άλλος που ρίχνει αρκετά τις στροφές καθώς κόβει για λίγο πάνω από ένα δευτερόλεπτο την παροχή καυσίμου. Σε κάθε περίπτωση με αυτό τον τρόπο είναι αδύνατο ο οδηγός ακόμη και κατά λάθος να περάσει το ανώτατο όριο σ.α.λ. του κινητήρα πατώντας το γκάζι.

Προσοχή όμως… Αυτό δεν σημαίνει πως είναι αδύνατο να συμβεί κάτι τέτοιο. Και αυτό γιατί ο κόφτης επιδρά στην τροφοδοσία ή στην ανάφλεξη του μοτέρ και όχι στην μετάδοση. Για αυτό για παράδειγμα αν σε μία αλλαγή σχέσης από πέμπτη σε τέταρτη, κάνουμε λάθος και «κουμπώσουμε» δεύτερη, τότε η ζημιά είναι μάλλον βέβαιη, αφού η κινητήριος δύναμη από τους τροχούς (που μέσω της μετάδοσης θα μεταφέρουν την κίνηση στον στρόφαλο του μοτέρ) θα ωθήσει το μοτέρ πάνω από το όριο περιστροφής του. Και αυτό γιατί εύκολα μία τέτοια, λανθασμένη αλλαγή σχέσης μπορεί να αυξήσει τις στροφές από 5.000 σ.α.λ. σε 7.000 σ.α.λ. ξεπερνώντας τον κόφτη. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι βαλβίδες να μην μπορέσουν να ακολουθήσουν το ρυθμό, να χάσουν το συγχρονισμό τους με τα πιστόνια και έτσι να γίνει η ζημιά.

Αξίζει να σημειώσουμε πως υπάρχουν κόφτες οι οποίοι πλέον συνεργάζονται και με υπομονάδες του αυτοκινήτου, προκειμένου να διαπιστώσουν αν είναι για παράδειγμα κρύο το μοτέρ και να ρίξουν έτσι ακόμη περισσότερο το σημείο στο οποίο επεμβαίνουν, ενώ στα πολύ γρήγορα αυτοκίνητα υπάρχει και κόφτης ταχύτητας (συνήθως στα 250 χλμ./ώρα).

Πηγή: autogreeknews.gr

ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ - ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΕΙΟ - ΦΑΝΟΠΟΙΕΙΟ - ΒΑΦΗ

ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΑΝΑΓΚΗ, ΓΙΑ ΚΑΘΕ Ι.Χ

Με 35 χρόνια εμπειρία, άρτιο εξοπλισμό, τεχνολογική γνώση, υψηλή εξειδίκευση και γνώμονα το τρίπτυχο " αξιοπιστία, συνέπεια και ποιότητα με χαμηλές τιμές ", η εταιρία μας παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις για την σωστή και γρήγορη συντήρηση του αυτοκινήτου σας.

OI ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΑΣ

Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ

Άνθρωποι έμπιστοι και εξειδικευμένοι οι οποίοι είναι έτοιμοι να ανταποκριθούν στις σύγχρονες απαιτήσεις δουλειάς και να δώσουν λύσεις σε οποιοδήποτε πρόβλημα προκύψει.

ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ

ΑΣΦΑΛΗΣ ΔΙΑΓΝΩΣΗ, ΕΓΓΥΗMEΝΟ SERVICE

Διαγνωστικός έλεγχος και service αυτοκινήτου, μηχανολογικές επισκευές παντός τύπου. Η τακτική συντήρηση του οχήματος σας στην Kefallinos CAR REPAIRS, θα σας κάνει να νοιώθετε απόλυτα ασφαλείς.

ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΕΙΟ

ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ, & ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΙ - ΗΧΟΣΥΣΤΗΜΑΤΑ

Η εταιρία μας παρέχει ηλεκτρικές εργασίες αυτοκινήτου, επισκευές μίζας δυναμό και παντός ηλεκτρικού μέρους. Επίσης μπορεί να αναλάβει την τοποθέτηση του συναγερμού ή του ηχοσυστήματος της αρεσκείας σας.

ΦΑΝΟΠΟΙΪΑ-ΒΑΦΗ

ΒΑΜΜΕΝΟ, ΕΥΘΥ ΚΑΙ ΓΥΑΛΙΣΜΕΝΟ…

Επισκευή οποιασδήποτε ζημιάς, ευθυγράμιση πλαισίου-σασί με επιδαπέδια καλύμπρα, βαφές σε φούρνο αντιρυπαντικής τεχνολογίας, αντικατάσταση παρμπρίζ, γυάλισμα αυτοκινήτου, γυάλισμα φαναριών.

ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ

6 ΔΩΡΕΑΝ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Η Kefallinos CAR REPAIRS είναι μια σύγχρονη εταιρεία που αντιλαμβάνεται την σχέση με τους πελάτες της ως συνεργασία με αμοιβαίο όφελος. Γι αυτό τους προσφέρει μοναδική εξυπηρέτηση με 6 ανεπανάληπτες παροχές.

ΛΥΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΕΓΓΥΗΣΗ

ΡΩΤΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΓΙΑ ...

ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ
Η Kefallinos CAR REPAIRS είναι μια εταιρία που ανταποκρίνεται σε κάθε ανάγκη γύρω από το όχημά σας. Διαθέτει αυτοτελή τμήματα συνεργείου, ηλεκτρολογείου , φανοποιϊας - βαφής, ανταλλακτικών και ένα αξιόπιστο δίκτυο εξωτερικών συνεργατών.

Για περισσότερο από 35 χρόνια η εταιρία Kefallinos CAR REPAIRS ανταποκρίνεται με επιτυχία σε κάθε ανάγκη του αυτοκινήτου σας, με τα υψηλότερα στάνταρ επαγγελματισμού. Παρότι οι τιμές μας έχουν προσαρμοστεί στις δυσκολίες των καιρών, η ποιότητα των υπηρεσιών μας παρέμεινε σε υψηλά επίπεδα, συνεχίζουμε δε να παραδίδουμε επισκευασμένο το αυτοκίνητο έγκαιρα στην συμφωνημένη ημερομηνία. Γιαυτό η εταιρία Kefallinos CAR REPAIRS δίνει σε εσάς και στο ΙΧ σας, ...εγγύηση 35 χρόνων.

  • 210 4628075
  • 211 800 3395
  • Εθνικής Αντιστάσεως 121, 186 48 Δραπετσώνα
  • info@kefcar.gr
ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
Η Kefallinos CAR REPAIRS είναι μια σύγχρονη εταιρεία που αντιλαμβάνεται την σχέση με τους πελάτες της ως συνεργασία με αμοιβαίο όφελος. Γι αυτό τους προσφέρει μοναδική εξυπηρέτηση με 6 ανεπανάληπτες παροχές.

ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ

Σε περίπτωση που τρακάρατε και δεν φταίτε ( μη υπαιτιότητα ) αναλαμβάνουμε την απευθείας πληρωμή από την Ασφαλιστική Εταιρία, χωρίς επιπρόσθετο κόστος στην συμφωνημένη αξία των εργασιών και των ανταλλακτικών, φροντίζουμε για την μεταφορά του ΙΧ και σας δίνουμε αυτοκίνητο αντικατάστασης.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Δυνατότητα πληρωμής με πιστωτική κάρτα & μέχρι 6 άτοκες δόσεις
Αυτοκίνητο αντικατάστασης
Πλύσιμο μετά από κάθε επισκευή αμαξώματος δωρεάν
Δωρεάν έκδοση κάρτας καυσαερίων με κάθε ετήσια συντήρηση του αυτοκινήτου
Δωρεάν μεταφορά του αυτοκινήτου σας στο συνεργείο μας
ΡΩΤΗΣΤΕ ΜΑΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΤΕ
Η εταιρεία Kefallinos CAR SERVICES, μπορεί να σας προτείνει και να εγγυηθεί την αξιοπιστία και το δίκαιο κόστος σε τομείς που αφορούν την ασφάλεια και την απόλαυση του αυτοκινήτου σας.
ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ
Η εταιρεία Kefallinos CAR SERVICES, μπορεί να σας προτείνει και να εγγυηθεί απίστευτες προσφορές.
20% ΕΚΠΤΩΣΗ

  ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΙ Η ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ    

15% ΣΤΟ SERVICE A/C

ΤΕΛΙΚΗ ΤΙΜΗ 42€

ΛΙΠΑΝΤΙΚΟ SERVICE 29€

ΤΙΜΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ

Προσφορά για υαλοκαθαριστήρες

Αποκτήστε ένα ζευγάρι υαλοκαθαριστήρες στην τιμή των €20. Μία προσφορά του συνεργείου «Αφοί Κεφαλληνού».

Μπαταρίες Varta με 1 χρόνο εγγύηση

Μπαταρίες Varta από €50 με ένα χρόνο εγγύηση.

Λιπαντικό Service + Έλεγχος 25€

Λιπαντικό Service + Έλεγχος (Προσφορά Γνωριμίας) Τελική τιμή: 25€ Η προσφορά περιλαμβάνει: Λάδια Φίλτρο λαδιού Εργασία Γενικός Έλεγχος Αφορά: Νέους πελάτες για περιορισμένο αριθμό, κατόπιν ραντεβού

Ολοκληρωμένο Service A/C 45€

Ολοκληρωμένο Service A/C ( Προσφορά Γνωριμίας ) 45€ | Στην τιμή δεν συμπεριλαμβάνεται ο ΦΠΑ Πλήρωση λαδιού και οικολογικού φρέον Αντικατάσταση λαδιού κυκλώματος κομπρεσέρ Έλεγχος διαρροής φρέον και απόδοσης Air Condition   Αφορά: Νέους πελάτες, για περιορισμένο αριθμό service,  κατόπιν ραντεβού.

ΑΦΟΣΙΩΜΕΝΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ

Η αφοσίωση του πελάτη δεν αγοράζεται αλλά κερδίζεται. Βασίζεται στην εμπιστοσύνη,στον σεβασμό, την πληρότητα των υπηρεσιών. Η εταιρία μας έχει πρώτη προτεραιότητα να κερδίσει την αφοσίωση των πελατών της. Αρκεί να μας επισκεφτείτε για να το διαπιστώσετε και μόνοι σας...

"Άριστο συνεργείο και έχει γίνει εκσυγχρονισμός στις εγκαταστάσεις του, το συνιστώ"
ΣΠΥΡΟΣ ΜΠΟΦΙΛΙΟΣ
"Με εξυπηρέτησαν άψογα δίνοντας μου αυτοκίνητο αντικατάστασης άμεσα!! Τους εμπιστεύομαι!!"
ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Developed by: